يستخدم هذا الموقع ملفات تعريف الارتباط. لمزيد من المعلومات حول كيفية استخدامنا لملفات تعريف الارتباط ، يمكنك قراءة إشعار الخصوصية وملفات تعريف الارتباط الخاص بنا. ملفات تعريف الارتباط وسياسة الخصوصية
149.00 Dhs
170.00 Dhs12%
5 units left
التوصيل من 9.00 Dhsالي الدار البيضاء- انفا
0 out of 5
(لا يتوفر تقييم)عروض
التوصيل والارجاع
اختار العنوان
محطة الاستلام
مصاريف الشحن 9.00 Dhs
جاهز للاستلام بين يوم 10 يوليوز و يوم 11 يوليوز عند الطلب في غضون 9hrs 2mins
توصيل للمنزل
مصاريف الشحن 16.92 Dhs
جاهز للاستلام بين يوم 10 يوليوز و يوم 11 يوليوز عند الطلب في غضون 9hrs 2mins
سياسة الارجاع
إرجاع المنتج مجانًا خلال 7 أيام بشروطتفاصيل
بيانات البائع
OURI SHOP
54%تقييم البائع
68 المتابعين
أداء البائع
معدل سرعه توصيل الطلب: ضعيف جدا
تقييم الجودة: ممتاز
تقييم العملاء: متوسط
مواصفات المنتج
- Imagine that two doctors in the same city give different diagnoses to identical patients—or that two judges in the same courthouse give markedly different sentences to people who have committed the same crime. Suppose that different interviewers at the same firm make different decisions about indistinguishable job applicants—or that when a company is handling customer complaints, the resolution depends on who happens to answer the phone. Now imagine that the same doctor, the same judge, the same interviewer, or the same customer service agent makes different decisions depending on whether it is morning or afternoon, or Monday rather than Wednesday. These are examples of noise: variability in judgments that should be identical. In Noise, Daniel Kahneman, Olivier Sibony, and Cass R. Sunstein show the detrimental effects of noise in many fields, including medicine, law, economic forecasting, forensic science, bail, child protection, strategy, performance reviews, and personnel selection. Wherever there is judgment, there is noise. Yet, most of the time, individuals and organizations alike are unaware of it. They neglect noise. With a few simple remedies, people can reduce both noise and bias, and so make far better decisions. Packed with original ideas, and offering the same kinds of research-based insights that made Thinking, Fast and Slow and Nudge groundbreaking New York Times bestsellers, Noise explains how and why humans are so susceptible to noise in judgment—and what we can do about it.
المواصفات
المواصفات الرئيسية
- Publisher : Little, Brown Spark (May 18, 2021)
- Language : English
- Hardcover : 464 pages
- ISBN-10 : 0316451401
- ISBN-13 : 978-0316451406
- Item Weight : 1.45 pounds
- Dimensions : 6.4 x 1.85 x 9.6 inches
محتويات العبوه
1
المواصفات
- SKU: GE232BM0BNM78NAFAMZ
- خط الإنتاج: Official store in Jumia OURI SHOP STORE
- الموديل: ENGLISH BOOK
- بلد الصنع: UK
- الوزن (كج): 0.35
- اللون: MULTI COLORS
- الخامه الرئيسية: PAPER
تعليق العملاء
لم يتم تقييم المنتج بعد
![NOISE](https://ma.jumia.is/unsafe/fit-in/150x150/filters:fill(white)/product/19/577636/1.jpg?2325)
NOISE
149.00 Dhs
170.00 Dhs12%
أسئلة حول هذا المنتج؟